Rezervacije

Rezervirajte pri nas in uživajte eksluzivne ugodnosti

Odrasli
Otroci

SPLOŠNI POGOJI PODJETJA POČITEK - UŽITEK D.O.O. (TERME VIVAT)

1. CENE

Cene veljajo za tekoče leto. Cene so v evrih in vključujejo DDV. Terme Vivat (Počitek - užitek d.o.o.) si pridržujejo pravico do spremembe cen.

2. REZERVACIJE

2.1. REZERVACIJA NAMESTITEV

Namestitvene kapacitete in storitve se lahko rezervirajo po telefonu, faksu ali elektronski pošti. Gost za rezervacijo namestitvenih kapacitet prejme potrditev po elektronski pošti ali pošti. Potrjena ponudba se lahko spremeni do dneva prihoda.

2.2 REZERVACIJA STORITEV V WELLNESS & ZDRAVILIŠKEM CENTRU VIVAT IN SALONU TAJSKIH MASAŽ

Storitve v wellness & zdraviliškem centru Vivat in salonu tajskih masaž se lahko rezervirajo po telefonu in elektronski pošti. Zaželeno je, da se storitve v wellness & zdraviliškem centru Vivat in v salonu tajskih masaž rezervirajo predhodno, vsaj tri dni pred prihodom.

3. ODPOVED REZERVACIJE IN STORITEV

3.1 ODPOVED - INDIVIDUALNI GOSTI

Gost ima pravico do odpovedi rezervacije. Odpoved rezervacije mora biti poslana v pisni obliki po elektronski pošti vsaj 5 dni pred prihodom. Datum poslane odpovedi je podlaga za obračun stroškov zaradi odpovedi rezervacije.

  • V primeru pravočasne odpovedi rezervacije je gost upravičen do povračila celotnega vplačila akontacije oz. vplačila celotnega bivanja.
  • V primeru odpovedi rezervacije 4 dni pred prihodom se gostu zaračuna strošek odpovedi v višini 30 % vrednosti rezervacije.
  • V primeru odpovedi rezervacije 2 dneva pred prihodom se gostu zaračuna strošek odpovedi v višini 50 % vrednosti rezervacije.
  • V primeru odpovedi rezervacije na dan prihoda ali v primeru neprihoda (no-show) se gostu zaračuna strošek odpovedi v višini 100 % vrednosti celotnega bivanja brez turistične takse.
  • V primeru predčasnega odhoda si hotel pridržuje pravico zaračunati penale v višini 100 % zneska preostalega bivanja brez turistične takse. Izjeme so predčasni odhodi zaradi višje sile (smrt, zdravstveni razlogi, naravne nesreče …).
  • Za obračun stroškov odpovedi veljajo cene, ki so bile potrjene na potrditvi rezervacije.

3.2. ODPOVED - NAMESTITVE SKUPINE

Pogoji za skupino veljajo pri številu 10 in več oseb, za katere namestitev ureja organizator. Organizator ima pravico do odpovedi rezervacije. Odpoved rezervacije mora biti poslana v pisni obliki po elektronski pošti vsaj 45 dni pred prihodom skupine. Datum poslane odpovedi je podlaga za obračun stroškov zaradi odpovedi rezervacije.

  • V primeru odpovedi rezervacije 45 dni pred prihodom se organizatorju strošek ne zaračuna.
  • V primeru odpovedi rezervacije 44 do 30 dni pred prihodom se organizatorju zaračuna strošek odpovedi  v višini 30%  vrednosti rezervacije.
  • V primeru odpovedi rezervacije 29 do 15 dni pred prihodom se organizatorju zaračuna strošek odpovedi v višini 50 % vrednosti rezervacije.
  • V primeru odpovedi rezervacije 15 do 1 dan pred prihodom se organizatorju zaračuna strošek odpovedi v višini 80 % vrednosti rezervacije.
  • V primeru odpovedi rezervacije na dan prihoda ali v primeru neprihoda (no-show) se organizatorju zaračuna strošek odpovedi v višini 100 % vrednosti celotnega bivanja brez turistične takse.
  • V primeru predčasnega odhoda si hotel pridržuje pravico zaračunati penale v višini 100 % zneska preostalega bivanja brez turistične takse. Izjeme so predčasni odhodi zaradi višje sile (smrt, zdravstveni razlogi, naravne nesreče …).

3.3 ODPOVED STORITEV V WELLNESS & ZDRAVILIŠKEM CENTRU VIVAT IN SALONU TAJSKIH MASAŽ

Naročeno storitev je možno odpovedati do 24 ur pred rezerviranim terminom. Za odpoved storitev manj kot 24 ur pred rezerviranim terminom vam bomo zaračunali 50 % cene rezervirane storitve. Za odpoved storitev manj kot 4 ure pred rezerviranim terminom vam bomo zaračunali 100 % cene rezervirane storitve. Če rezervirane storitve ne boste odpovedali in je ne boste izkoristili, vam bomo zaračunali 100 % cene rezervirane storitve.

4. PLAČILO STORITEV

Ob prihodu v hotel vas bomo vljudno prosili, da za rezervirano storitev in predvidene nastale dodatne stroške v času bivanja jamčite z avtorizacijo, s katero bomo bremenili vašo kreditno kartico v višini 300 €. Prosimo vas, da ob prijavi v hotel predložite kartico, s katero ste opravili rezervacijo. Če nimate kreditne kartice, vas bomo ob prihodu v hotel prosili, da celotno bivanje poravnate vnaprej.

V primeru koriščenja dodatnih storitev na sobo vas bomo ob prihodu v hotel zaprosili za depozit v višini 100 €.

Ob odjavi iz hotela morajo biti vsi stroški bivanja in dodatni stroški plačani v celoti. Če neporavnani stroški ne presegajo avtorizacije ali depozita, odobrenih ob prijavi, se sprosti neporabljeni del zneska, vendar pa ne moremo nadzirati, v kolikšnem času bo vaša banka dejansko izvedla sprostitev.

Plačilo storitev se opravi na recepciji Hotela Vivat z gotovino ali kreditnimi/plačilnimi karticami (BA, Maestro, Diners, Visa, Eurocard, Activa).

5. OPROSTITVE PLAČILA TURISTIČNE TAKSE

Če ste oproščeni plačila turistične takse, morate ob prihodu o tem obvestiti recepcijo. V nasprotnem primeru vam bomo turistično takso morali zaračunati.

6. VSELJIVOST SOB

Sobe so vseljive po 14.00. V primeru večje zasedenosti si hotel pridržuje pravico do spremembe vseljivosti sob. Na dan odhoda so sobe gostom na razpolago do 10.00. Če gost ne zapusti sobe do 10.00, se mu zaračuna pozen odhod iz sobe v znesku po rednem ceniku.

7. SHRAMBA VREDNOSTNIH IN OSEBNIH PREDMETOV

Za shrambo denarja in vrednostnih predmetov so gostom na razpolago sefi v hotelskih sobah. Hotel ne prevzema odgovornosti za stvari, ki so shranjene v sefih. Prav tako hotel ne prevzema odgovornosti za ne shranjene stvari v hotelskih sobah in ostalih površinah.

8. HIŠNI LJUBLJENČKI

V sobah Hotela Vivat**** in skupnih prostorih Term Vivat hišni ljubljenčki niso dovoljeni. Če se ugotovi, da je hišni ljubljenček v sobi, kjer ni dovoljena namestitev hišnih ljubljenčkov, vam bomo dodatno zaračunali generalno čiščenje sobe po rednem ceniku.

9. KAJENJE

V sobah in ostalih zaprtih prostorih Hotela Vivat**** kajenje ni dovoljeno. V primeru kajenja v sobah oziroma zaprtih prostorih se zaračuna strošek kajenja v sobah in generalnega čiščenja sobe po rednem ceniku. Za kadilce je urejena kadilnica pri bazenski recepciji, prav tako pa je dovoljeno kajenje na terasi Hotela Vivat.

10. GLAVNA RESTAVRACIJA VIVAT

Zajtrk vsak dan med 7.00-10.00, kosilo med 12.00-14.00, večerja med 18.00-20.30.

Obroki v restavraciji so samopostrežni. Če je obrokov manj kot 36, so postreženi.

Hrane iz restavracije ni dovoljeno odnašati. V primeru iznosa hrane se obračuna trikratna vrednost obroka po rednem ceniku.

11. A LA CARTE RESTAVRACIJA VITA

Odprta vsak dan od 10.00 do 20.30.

12. PRAVILA OBLAČENJA ZA GLAVNO RESTAVRACIJO VIVAT IN A LA CARTE RESTAVRACIJO VITA

Pri obisku glavne restavracije Vivat in à la carte restavracije Vita morajo gostje biti oblečeni v ustrezna oblačila (dolge hlače in zaprta obutev za moške). V času večerje je zaželena večerna toaleta.

13. ZAMENJAVA OBROKOV

Zamenjava obroka (večerja za kosilo ali obratno) je možna po predhodni najavi oziroma na glavni recepciji Hotela Vivat.

Zamenjava kosila je možna na tekoči dan do 10.00 in zamenjava večerje na tekoči dan do 17.00.

Če obrok ni bil odpovedan oziroma zamenjan, se šteje, da je bil koriščen.

14. BAZENSKI KOMPLEKS TERM VIVAT

Odprt vsak dan med 8.00 in 20.00, ob petkih do 21.00. V bazenskem kompleksu so gostom brezplačno na razpolago ležalniki. Rezervacija ležalnikov ni dovoljena. Vstop v bazenski kompleks je dovoljen v vseh kopalkah, razen v burkiniju.

Gostje bazenskega kompleksa Term Vivat morajo bazenski kompleks uporabljati v skladu s kopališkim redom.

15. SVET SAVN VIVAT

Odprt vsak dan, od sobote do četrtka med 12.00 in 20.00, ob petkih do 21.00. Gostje sveta savn Vivat morajo svet savn Vivat uporabljati v skladu s kopališkim redom.

16. WELLNESS & ZDRAVILIŠKI CENTER

Odprt vsak dan med 10.00 in 18.00.

17. SALON TAJSKIH MASAŽ

Odprt od ponedeljka do četrtka 12:00-18:00, ob petkih in sobotah od 12:00-20:00 in ob nedeljah od 9:00 do 16:00.

18. BRISAČE

V kopalnici vaše sobe je komplet brisač na osebo. V hotelih po vsem svetu se dnevno pere na tone brisač in pri tem se porabi na tone pralnih praškov, ki onesnažujejo okolje. Odločitev je v vaših rokah. Brisača na tleh pomeni: prosimo zamenjati, brisača obešena pomeni: še jo bom uporabil. Odnašanje hotelskih brisač in ostalih stvari iz sob ni dovoljeno. Brisače, ki so nameščene v sobah so elektronsko varovane in niso namenjene za uporabo v bazenskem kompleksu, temveč so namenjene samo za uporabo v sobah. Brisače morajo na dan odhoda po 10. uri, ostati v hotelski sobi, v nasprotnem primeru se zaračunajo.

19. KOPALNI PLAŠČI

Kopalni plašči se nahajajo v garderobni omari vaše sobe. Po 10.00 na dan odhoda uporaba kopalnih plaščev ni dovoljena. Kopalni plašči morajo na dan odhoda ostati v sobah. Če kopalnih plaščev ne bo v sobi, vam jih bomo zaračunali po rednem ceniku.

20. BRISAČE ZA KOPANJE

Ob prijavi v hotel boste za vsako osebo prejeli kartico, s katero lahko na bazenski recepciji prevzamete kopalne brisače. Vsak dan lahko uporabljeno kopalno brisačo zamenjate za novo. Ob odjavi iz hotela morate kartico za kopalne brisače vrniti na glavno recepcijo. To pomeni, da morate pred tem kopalne brisače vrniti na bazensko recepcijo.

Brisače, ki so nameščene v sobah, niso namenjene za uporabo v bazenskem kompleksu, temveč so namenjene samo za uporabo v sobah.

21. LETNO ČIŠČENJE IN VZDRŽEVANJE BAZENOV

Letno čiščenje in vzdrževanje bazenov se opravlja v skladu z letnim planom bazenskega kompleksa Term Vivat (Počitek - užitek d.o.o.), ki je za vsako leto objavljen na internet strani.

22. UPORABA SOB

Prenočevanje oseb, ki niso prijavljene, ni dovoljeno. V primeru ugotovitve namestitev vam jih bomo zaračunali po rednem ceniku.

Prinašanje lastne hrane in pijače v hotel in sobe ni dovoljeno. Raznolika gostinska ponudba je na voljo v hotelskih restavracijah, naročite pa lahko tudi postrežbo v sobi (t. i. room service).

V minibaru ni dovoljeno shranjevanje pijače in hrane, saj je minibar namenjen samo artiklom, navedenim na ceniku minibara.

Uporaba grelnih in kuhalnih aparatov je zaradi požarne varnosti prepovedana.

23. POŠKODOVANJE SOB OZIROMA INVENTARJA

Gost mora prostore, opremo, inventar in naprave, ki so mu bili dani na razpolago, uporabljati kot dober gospodar. Gost odgovarja za škodo, ki je po njegovi krivdi nastala v prostorih, na napravah, opremi in inventarju. Odnašanje inventarja iz sob oziroma skupnih prostorov Term Vivat ni dovoljeno. V primeru poškodovanja sobe vam bomo bremenili vašo kreditno/plačilno kartico.

24. DARILNI IN VREDNOSTNI BONI

Darilni boni za namestitev, wellness&zdraviliški center in salon tajskih masaž, so unovčljivi do datuma veljavnosti, ki je napisan na darilnem bonu. Darilnih bonov ni mogoče zamenjati za denar. Vrednostni boni časovno niso omejeni.

25. KOPALNE KARTE

Kopalne karte so unovčljive do datuma veljavnosti, navedenega na kopalni karti.

26. DOGODKI V HOTELU

Ob različnih časih skozi vse leto so lahko v nekaterih naših restavracijah organizirane poroke, zabave in drugi dogodki, ki bi lahko motili vaš odmor. Prosimo, da se o tem pozanimate, preden rezervirate bivanje v hotelu.

27. REKLAMACIJE IN PRITOŽBE

Gost lahko o nepravilnostih oziroma pomanjkljivostih storitev obvesti recepcijo Hotela Vivat****. Če bi reklamacija lahko bila rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe itd.), gost pa napake ni reklamiral na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil odgovorne osebe, se šteje, da se je gost strinjal s pomanjkljivo opravljeno storitvijo.

Gost lahko na recepciji Hotela Vivat**** vloži pisno reklamacijo, na katero bo vodstvo Term Vivat pisno odgovorilo.

28. IZDAJANJE RAČUNOV

Ob odhodu iz hotela (check-out) boste na recepciji prejeli račun za bivanje in dodatne storitve. Če želite, da vam izdamo račun na podjetje, se znesek plača na recepciji in račun izdamo na podjetje. Vljudno vas prosimo, da nas pred izdajo računa obvestite glede izdaje računa na podjetje.

29. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
 

  • Zaščita zasebnosti obiskovalcev Term Vivat

Družba Počitek-užitek d.o.o., Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice, matična številka 1317300000, davčna številka SI82864578 (v nadaljevanju upravljavec osebnih podatkov), bo vse pridobljene osebne podatke Term Vivat, ki so pridobljeni preko elektronske pošte, telefona, preko informativnega ali rezervacijskega obrazca ter prijave v spletne e-novice ali spletne strani skrbno varovala v skladu s Uredbo (EU) 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter ostalo slovensko in evropsko zakonodajo (v nadaljevanju Splošna uredba o varstvu podatkov EU (GDPR). Pri tem se družba zavezuje, da podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam ali podjetjem s ciljem komercialnega izkoriščanja osebnih podatkov. Pooblaščena oseba v zvezi z varovanjem osebnih podatkov vam je dosegljiva na info@vivat.si.
 

  • Soglasje

Obiskovalec Term Vivat prostovoljno podaja svoje osebne podatke in dovoljuje družbi Počitek-užitek d.o.o., da se njegovi osebni podatki zbirajo, uporabljajo, obdelujejo in shranjujejo. Osebne podatke, ki nam jih posredujete ob rezervaciji potrebujemo v skladu z zakonitim poslovanjem družbe in sicer za obdelavo vašega naročila, namene neposrednega trženja in za komunikacijo glede konkretnih zadev.

Šteje se, da obiskovalec s sprejemom ponudbe in posredovanjem osebnih podatkov preko elektronske pošte ali s podajanjem osebnih podatkov preko telefona ali spletne strani www.vivat.si, pristaja, da družba Počitek-užitek d.o.o., pod blagovno znamko Terme Vivat, te podatke uporablja izključno za interne potrebe statistike in obdelave podatkov v okviru obsega svojega zakonitega poslovanja in sicer za potrjevanje rezervacij, komuniciranja s strankami, dela marketinga, neposrednega trženja, obveščanja o ugodnostih in novostih ter pošiljanja e-novic. Če obiskovalec tega ne želi, se lahko o tem kadarkoli izjavi.
 

  • Obdelava podatkov

Pridobljeni podatki, ki jih hrani upravljavec zbirke osebnih podatkov v okviru zakonitih pravnih podlag in izbranih namenov:

  1. e-poštni naslov;
  2. ime in priimek ter naziv
  3. spol zaradi potreb po personaliziranem pošiljanju elektronskih sporočil;
  4. datum rojstva,
  5. naziv podjetja,
  6. fizični naslov osebe in podjetja;
  7. panoga podjetja;
  8. odgovori iz ankete o zadovoljstvu;
  9. podatki o nakupih, rezervacijah in reklamacijah;
  10. telefon;
  11. mobilni telefon
  12. katera sporočila je uporabnik odprl in katere povezave je v sporočilih kliknil;
  13. katere strani je obiskal na portalu;
  14. pretekla povpraševanja in računi;
  15. IP naslovi uporabnika in ID-ji piškotkov.
     
  • Namen obdelave vaših podatkov

Upravljalec bo podatke uporabljal za naslednje namene:
 

  1. IME , PRIIMEK IN E-NASLOV
  • Za pošiljanje ponudb, potrditev ponudbe in rezervacije, za nakup naročenega izdelka (npr. darilni bon) in za dodatno kontaktiranje v zvezi z zadevami, povezanimi z izvedbo nakupa ali koriščenja storitev. Brez teh podatkov ne moremo skleniti ali izvajati pogodbe z vami ali vam ponuditi izdelkov ali storitev, ki ste jih zahtevali. Pravna podlaga je pogodba o nastanitvi oz. koriščenju storitev - 6/I(b) člen Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.
  • Za pošiljanje informacij pred (online check in) in po bivanju (online check out, anketa)
  • Pošiljanje elektronske pošte in pošte z aktualnimi ponudbami.

2. DATUM ROJSTVA IN SPOL

Za prijavo bivališča v času bivanja pri nas zato, da lahko izvajamo zakonsko obvezno poročanje o gostih in prenočitvah na AJPES.

Podatek o vašem spolu uporabljamo za namene pošiljanja raznih ponudb, npr. rojstni dan.

3. PODATKI O PLAČILU

To vključuje podatke o vaši kreditni kartici, ki nam jo posredujete za namene plačil.

4. PODATKI O VAŠIH REZERVACIJAH, NAKUPIH

Uporabljamo za izboljšanje komunikacije z vami na podlagi preteklih rezervacij, tipu namestitve, prioritetah in koriščenju storitev v času bivanja.

5. ZA REŠEVANJE REKLAMACIJ.

Za pošiljanje prilagojenih ponudb glede na tip koriščene storitve.

6. VIDEONADZOR

Uporabo videonadzora izvajamo na lokacijah znotraj objekta, kjer je to nujno potrebno za zagotavljanje varnosti oseb. Videonadzor ni nameščen v sobah, sanitarijah, garderobah ali podobnih prostorih. O obstoju videonadzora so nameščena obvestila.

 

  • Vaše pravice in čas hrambe podatkov

Družba Počitek-užitek d.o.o. omogoča vsem, ki ste zaupali svoje osebne podatke, da lahko kadarkoli preko elektronske pošte ali na drug dogovorjen način zahtevate, da se v Termah Vivat vsi vaši osebni podatki ali kateri izmed njih prenehajo uporabljati za namen neposrednega trženja, pošiljanja ponudb ali kakršnokoli drugo obdelavo.

Osebne podatke obiskovalca lahko družba hrani in uporablja časovno neomejeno in vse do zahteve preklica uporabe osebnih podatkov. Vsak obiskovalec Term Vivat ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.

Pri uveljavljanju vseh vaših pravic ali pri pridobivanju dodatnih informacij se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov, ki vam je na voljo na e-naslovu info@vivat.si. Vašo vlogo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU (GDPR).
 

  • Upravljavec vaših osebnih podatkov je:

Terme Vivat (Družba Počitek-užitek d.o.o., Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice)
 

  • Posredovanje podatkov tretjim osebam in območje hrambe

Upravljavec zbrane osebne podatke posreduje tudi svojim zunanjim pogodbenim obdelovalcem, ki lahko podatke obdelujejo izključno v okviru upravljavčevih navodil in pooblastil in ki so s pisno pogodbo, sklenjeno z upravljavcem, zavezani k zagotavljanju ustrezne ravni varstva osebnih podatkov, in sicer:

  1. Zagotavljanje spletnih storitev in drugih storitev informacijske tehnologije za naše nemoteno poslovanje (CRM, gostovanja spletnih strani, itd.)
  2. rezervacijski sistem,
  3. sistem za marketinško avtomatizacijo

Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju EU ter jih ne iznaša v tretje države. Upravljavec lahko posreduje osebne podatke digitalnim oglaševalskim platformam (Google, Facebook, LinkedIn in podobno) in uporablja njihove piškotke, ki upravljavcu omogočajo oblikovanje bolj natančnih segmentov, prikazovanje targetiranih oglasov in ponovno trženje. S tem uporabnik dobi bolj relevantne oglase na teh platformah s strani upravljavca. Pri tem gre lahko za iznos podatkov pogodbenemu obdelovalcu izven EU.
 

  • Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov

Upravljalec je imenoval pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov, s katero lahko stopite v stik glede vseh vprašanj, poveznih z vašimi osebnimi podatki in uresničevanjem vaših pravic na podlagi Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.  

Zahteve v zvezi z vašimi pravicami na področju varstva osebnih podatkov, pritožbe ali vprašanja s tega področja nam lahko posredujete:

na naš naslov: POČITEK-UŽITEK d.o.o., Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice

na naš elektronski naslov: info@vivat.si

osebno na recepcijah hotelov,

na našo telefonsko številko: 025382100
 

  • Končne določbe

 Za vse, kar ni urejeno s to Politiko varovanja osebnih podatkov, se uporablja veljavna zakonodaja. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe te Politike varovanja osebnih podatkov. O spremembi vas bomo seznanili z objavo na uradni spletni strani www.vivat.si.
 

  • Veljavnost politike o varovanju osebnih podatkov

Ta Politika o varovanju osebnih podatkov je objavljena na spletni strani www.vivat.si in začne veljati z dnem 1. 9. 2022.
 

30. PRAVNA DOLOČILA

Dokumenti, objavljeni na teh spletnih straneh, so lahko reproducirani le v nekomercialne namene, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati v komercialne namene.

Podjetje POČITEK - UŽITEK d.o.o. si pridržuje pravico, da spremeni vsebino teh spletnih strani kadar koli, na kakršen koli način in ne glede na razlog brez predhodnega opozorila. Pri tem ne prevzema odgovornosti za kakršne koli posledice takih sprememb.

30. IZVAJANJE VIDEONADZORA


Seznanjamo vas, da se po tretjem odstavku 76. člena zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/2022, ZVOP-2), na območju, v prostorih in objektih podjetja Počitek-Užitek d.o.o. (upravljalec Term Vivat), izvaja videonadzor, izključno za namen varnosti ljudi ali premoženja.


Upravljavec, ki izvaja videonadzor:

POČITEK-UŽITEK d.o.o., Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice

Matična številka: 1317300000, davčna številka: SI 82864578

Kontaktni telefon: +386 02 538 21 00, e-naslov: info@vivat.si


Kontakti pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov: info@vivat.si.


Namen izvajanja videonadzora: videonadzor se izvaja zaradi zagotavljanja varnosti ljudi in premoženja na območjih, objektih in prostorih družbe POČITEK-UŽITEK d.o.o. (skladno z določbo 1. odstavka 77. in 1. odstavka 78. člena ZVOP-2 ter določbo f. točke 6. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov – GDPR).


Informacije o posebnih vplivih obdelave, zlasti nadaljnje obdelave: Upravljavec osebnih podatkov bo posnetke obdeloval izključno zaradi zagotavljanja varnosti ljudi in premoženja na območjih, objektih in prostorih družbe POČITEK-UŽITEK d.o.o.


Neobičajne nadaljnje obdelave:

  • nadaljnja obdelava posnetkov videonadzornega sistema se ne izvaja;
  • videonadzor z zvokom se ne izvaja;
  • nadzor s pomočjo videonadzornega sistema spremlja posebej pooblaščena oseba na računalniškem zaslonu (spremljanje dogajanja v živo);
  • posnetki videonadzornega sistema se hranijo najdlje 14 dni.

Pouk o pravicah posameznika glede posnetkov videonadzornega sistema: posameznik, ki se prepozna na posnetku videonadzornega sistema oz. posameznik, ki ga je posnela videonadzorna kamera ima pravico do:

  • vpogleda v posnetek videonadzornega sistema, ki se nanaša na osebo na posnetku,
  • izbrisa ali omejitve obdelave posnetka videonadzornega sistema,
  • ugovora obdelavi posnetka videonadzornega sistema,
  • prenosljivosti podatkov videonadzornega sistema (kopija posnetka).


Informacija o pravici do vložitve pritožbe: pritožbo glede posnetka videonadzornega sistema lahko podate na naslov: POČITEK-UŽITEK d.o.o. Ulica ob igrišču 3, 9226 Moravske Toplice ali na e- naslov: info@vivat.si.


Nujnost zagotovitve osebnih podatkov oz. privolitev v video nadzor oz. snemanje: osebna privolitev ni potreba zaradi obstoja zakonske podlage za izvajanje videonadzora; posameznik ima pravico, da ne vstopi v območje, prostor ali objekt, v katerem se izvaja videonadzor.